راهنمای گام به گام نحوه  ثبت نام و پرداخت هزینه

دریافت فایل راهنما (PDF)



هزینه ثبت نام و پرداخت صورتحساب

برای این منظور ابتدا از منوی ثبت­ نام / هزینه ثبت نام و صدور صورت حساب را انتخاب نمایید.

 

 

در این مرحله با توجه به  نوع عضویت هزینه قابل پرداخت مشخص میشود.

(در صورتی که نوع عضویت بدرستی انتخاب نشده باشد باید به صفحه شخصی خود مراجعه و با کلیک برروی ایکن آبی نزدیک نام خود وارد صفحه ویرایش شده و تغییرات لازم را اعمال نمائید).

سپس با فشردن دکمه ذخیره وارد صفحه بعدی خواهید شد.

 

 

 

در این بخش بر روی گزینه صدور صورتحساب و پرداخت هزینه  کلیک نمایید.

 

 

در ادامه با ورود به این بخش بر روی گزینه ادامه صدور صورتحساب کلیک نمایید.

 

 

 

در این مرحله  فایل اسکن  شده  فیش واریزی و یا رسید دستگاه خود پرداز که نام خود را بر روی آن نوشته و  به فرمتjpg  و با حجم کمتر از 200 کیلوبایت بارگذاری گردد.



 

 

 

در ادامه پس از پایان مراحل فوق پیغام ذیل نمایش داده خواهد شد.

 

 

پس از تأیید  پرداخت هزینه ثبت نام توسط بانک و تأییدمدیر همایش مراتب از طریق ایمیل و یا اس ام اس به اطلاع خواهد رسید. همچنین با مراجعه به صفحه شخصی می توانید از تأیید ثبت نام خود اطمینان حاصل نمائید.